Verzend & retourbeleid

VERZENDEN, OPHALEN & RETOURNEREN

LEVERTIJD
Als je iets besteld hebt bij RetroLoes dan wordt jouw bestelling op werkdagen direct in behandeling genomen. Na ontvangst van je betaling probeert RetroLoes je bestelling zo snel mogelijk te leveren. We houden je via de mail op de hoogte over welke stappen we hebben genomen qua levering. 

LEVERING STANDAARD MET POSTNL of DHL

Onze bestellingen worden standaard verstuurd met Post NL of DHL. Het voordeel hiervan is dat beide bedrijven werken met het Track en Trace-principe, waardoor je postpakket makkelijk te volgen is. Bij het afleveren van pakketten zal de bezorger minimaal twee keer het pakket aanbieden. Als het afleveren thuis niet lukt is het pakket nog minimaal 1 week lang bij het dichtstbijzijnde afgiftepunt af te halen. Daarna wordt het teruggestuurd naar RetroLoes. RetroLoes zal dan contact met je opnemen. Indien de bestelling opnieuw verstuurd moet worden zullen er opnieuw verzendkosten betaald moeten worden.

VERZENDKOSTEN BINNEN NEDERLAND

Bestellingen boven €75,00 euro worden GRATIS thuisbezorgd (met uitzondering van de goederen die aangemerkt zijn als ‘Enkel afhalen’).

Voor bestellingen tot 10 kilo binnen Nederland betaal je € 6,95 aan verzendkosten.
Als je zeker wilt weten dat het artikel heel over komt met de post, kun je  bestelling ook aangetekend en verzekerd  (tot € 500) laten versturen. In dat geval bedragen de verzendkosten € 8,60 binnen Nederland.

VERZENDEN EN KOSTEN VOOR BELGIË

Voor bestellingen die naar adressen in België verstuurd moeten worden, zijn wij genoodzaakt een bedrag van EUR 10,00 euro in rekening te brengen. Ook voor België geldt dat bestellingen boven de € 75,00 GRATIS verzonden worden.

AFHALEN IN AMERSFOORT:

Er zijn producten die RetroLoes niet verzendt, maar die enkel af te halen zijn in Amersfoort. Dit is duidelijk aangegeven bij de artikelen op de website. Het is ook mogelijk om andere artikelen af te halen in plaats van te laten verzenden. Je bent altijd welkom om langs te komen in het magazijn in Amersfoort. Daar kun je ook al snuffelen tussen de items die nog niet online zijn geplaatst. Een afspraak maken is wel noodzakelijk, anders sta je voor een dichte deur. Neem daarom contact met RetroLoes op en alles wordt geregeld!

Mail naar info@retroloes.nl of bel  06-44579776 voor het maken van een afspraak.

RETOURNEREN?

RetroLoes gaat er vanuit dat wat geleverd wordt natuurlijk helemaal in de smaak valt, maar nu kan het voorkomen dat je toch iets wilt retourneren. Dan heb je het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Tijdens deze 14 dagen kun je datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals je dat ook in een fysieke winkel zou doen. Daarbij kun je het product uit de verpakking halen. Heb je meer gedaan dan nodig was om het product te proberen, dan kan RetroLoes daarvoor kosten in rekening brengen.

De herroepingtermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij, of een door jouw aangewezen derde anders dan de vervoerder, het product in bezit heeft gekregen.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen.
Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten* van RetroLoes terug.
Je draagt zelf de kosten voor de retourzending, tenzij de fout bij RetroLoes ligt natuurlijk. Is een artikel stuk gegaan door het transport en er is geen gebruik gemaakt van verzekerd verzenden, dan is RetroLoes niet aansprakelijk. 

Indien je  gebruik maakt van het herroepingrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan RetroLoes geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kun je contact opnemen via info@retroloes.nl. RetroLoes zal vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van het retour terugstorten mits het product in goede orde retour ontvangen is.

* Wanneer je van een bestelling die uit meerdere artikelen bestaat een of meerdere artikelen retourneert waardoor het totaal van je bestelbedrag beneden de 75,00 uitkomt, brengt RetroLoes alsnog de verzendkosten in rekening. De verzendkosten worden dan afgehaald van het bedrag dat je van RetroLoes teruggestort krijgt.

Let op: in geval van twijfel raden wij je aan contact met RetroLoes op te nemen, dan weet je direct waar je aan toe bent.

Bij het ophalen van de producten in Amersfoort geldt het winkelrecht en dat houdt in dat je het product ter plekke kunt bekijken en niet meer kunt terugbrengen na betaling. RetroLoes gaat ervan uit dat dit niet nodig is, en dat je met veel plezier zult genieten van je aankoop. 

© 2017 - 2024 RetroLoes | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel